Нове амплуа знайшло своє відображення, передусім, в дизайні екстер'єру. Смілива оптика, рельєфні крила, потужний капот й купа складних елементів кузова – нова Maxima схожа радше на шоу-кар, ніж на серійну модель. Дизайнери пояснюють – надихались винищувачами.

Технічна частина – відповідна. Спортседан доступний з безкопромісним бензиновим двигуном V6 3.5 потужністю 300 сил. Працює він в тандемі зі спеціально підготовленим варіатором Xtronic. Також нісанівці говорять про жорсткішу підвіску, яка краще підходить бойовому характеру авто.

Читайте також: Автотехнології. В Україні стартували продажі новинок від Mazda

А от в салоні зробили ставку на розкіш. Тут – високоякісна дорога обробка зі шкіри та алькантари, чималий запас простору для задніх пасажирів і велика кількість сучасної електроніки. Зокрема, мультимедійний комплекс NissanConnect з навігацією і програмами Google, аудіосистема Bose з 11 динаміками і багато чого іншого.

Втім, як і в спортивних авто, головним тут все одно є водій. До нього розвернута центральна консоль, від переднього пасажира відділяє високий підлокітник, створюючи такий собі кок-піт, плюс відформоване D-подібне кермо.

Новий Nissan Maxima вже збирають у США. Продажі там стартують на початку літа з цінником 32 410 – 39 860 доларів. До Європи масивний спортседан та ще й з чималим двигуном не доїде. Принаймні, офіційно.