Починаючи від елементарних касових і завершуючи індивідуальним підходом до обслуговування кожного клієнта. На Заході ці обов'язки зазвичай виконують бізнес-аналітики. В Україні така посада — рідкість. Здебільшого такий аналіз проводить саме керівництво компанії.

"Все це робити за допомогою власних співробітників є витратно, існує невпевненість, що вони все зроблять якісно, без помилок, у іншому випадку це створить вам проблеми із податківцями", — розповів економічний експерт Борис Кушнірук.

Полегшити життя бізнесменам пропонують українські фінустанови. У рамках концепції "Життя без кредитів" USB банк впроваджує для своїх клієнтів нову унікальну послугу — модуль фінансової аналітики. Аналіз всіх операцій, які здійснюються відбуватиметься автоматично, а наприкінці місяця кожен бізнесмен отримуватиме звітність про стан справ.

Читайте також: Близько 90% банків припинили давати гроші в борг

"Вихідні платежі розподіляються шляхом, якщо у клієнта є касові розриви, чи залежність від одного постачальника, якому він особисто платить. Або навпаки, якщо постачальник клієнта займає вагому частину його видатків. Усю масу подібної інформації можна отримати у дуже красивих, візуально простих звітах", — розповіла заступник голови правління Union Standard Bank Ольга Гулькова.

Вже до кінця місяця клієнти USB банку отримають перші чотири звіти. Кожен підприємець дізнається детальну інформацію про фінансові операції безпосередньо у банку. Комісії, відсотки, вартість обслуговування у фінустанові — всі ці дані відтепер будуть прозорими для клієнтів.

Також відкритою стане інформація про залежність від контрагентів. У рамках звіту клієнт отримуватиме бабл-діаграми, в яких всі грошові надходження та витрати розподілятимуть за контрагентами. Таким чином підприємець зможе дізнатися про динаміку залежності від одного чи іншого . А відтак визначити найбільших з них.

Для полегшення завдання, банк складатиме рейтинг контрагентів — Топ-10 найбільших платників та найбільших отримувачів Окрім цього кожен клієнт банку отримає можливість аналізувати щоденні витрати та фінансові надходження. Всі транзакції фіксуватимуться у детальному звіті.