Прототип такого "кооперативного автомобіля" побудований на базі седана Mercedes S-класу. Фахівці розробили спеціальну світлову сигналізацію в бірюзових тонах - саме цей колір більшість учасників дослідження визначила як найбільш прийнятний для цієї функції. Світлодіодні смужки, розміщені на даху, лобовому склі, фарах, відповідним чином сигналізуватимуть людям навколо про дії безпілотника. Скажімо, часте миготіння означатиме початок руху, більш розмірене – гальмування.

Читайте також: Німецькі механіки модернізували пікап Mercedes-Benz X-Class під потреби мисливця: ефектні кадри

Підсвітка вмикатиметься одночасно з активацією автономного режиму, тобто бірюзовий колір по периметру автомобіля автоматично означатиме відсутність водія за кермом. Для цієї експериментальної "Ески" передбачений і своєрідний "режим прокидання" – у машини, яка стоїть на стоянці, перед виїздом спершу вмикається підсвітка, потім витягуються дзеркала, далі завдяки підвісці трохи піднімається корма і передок. Виглядає, наче авто і справді потягується після сну.

Наскільки ці "живі" безпілотники зможуть втертися в "довіру" пішоходам – покаже час.