Аудиторію видання сформували фани знаменитостей, хіп-хопу та відтюнінгованих автомобілів. На сторінках журналу публікували фото розкішних автомобілів та статті про круті аудіосистеми.

Пізніше керівництво журналу вирішило відкрити власну майстерню з тюнінгу. Тут вони займалися вдосконаленням автомобілів багатьох зірок. Результати переробок потім прикрашали сторінки видання.

Та на ньому видавці не зупинилися. Редакція почала випускати колеса під двома різними брендами. Перший бренд DUB - продукував колеса розміром до 20 дюймів, бренд TIS натомість - 20, 22, 24 і навіть 28-дюймові колеса. Такі сміливі ідеї забезпечили DUB миттєвий успіх на ринку

А ще компанія започаткувала серію виставок. Великі вантажівки вирушили різними штатами з презентацією автомобілів знаменитостей. Успіх команди DUB продовжує зростати, ця назва з’являється на звуковому обладнанні, відеоіграх та багатьох стендах.