Що сказав Кремінь

Уповноважений із захисту української мови сподівається уникнути проблем переходу сфери обслуговування на державну мову. Про це він розповів телеграм-каналу Pavlovsky News.

Цікаво Лише українська: мовний омбудсмен вимагає скасувати регіональні мови на місцях

Тотального контролю з метою покарання не буде. Ми всі живі люди. Під час пандемії ми не можемо ризикувати нашими працівниками,
– пояснив Кремінь.

Чи каратимуть порушників

Омбудсмен додав, що сподівається на сумлінне дотримання закону. Тому, якщо будуть надходити скарги, то представники його секретаріату перш за все проводитимуть з порушниками роз'яснювальну роботу. До адміністративної відповідальності залучатимуть лише у крайніх випадках.

"Сподіваюся, до штрафних санкцій не дійде. Ми за м'який перехід на українську мову. Ми за толерантність", – зауважив Кремінь.

Чиновник підкреслив, що його обов'язок не карати порушників, а захищати право людей на отримання інформації державною мовою.

Обслуговування державною мовою: головне

  • З 16 січня 2021 року усі надавачі послуг незалежно від форми власності повинні обслуговувати споживачів і надавати інформацію українською мовою.
  • Така норма передбачена у 30 статті закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
  • Використовувати іншу мову дозволено лише на прохання клієнта.