Запис довжиною у 30 секунд з'явився в Twitter-акаунті користувача rouben. Командир повітряного судна повідомив диспетчеру, що літак перебуває у режимі direct mode.

Читайте також: Авіакатастрофа пасажирського літака в "Шереметьєво": що відомо про трагедію

Як писав 24 канал, у повністю розшифруваній розмові пілоти нібито повідомляли, що літак "горить в блискавці" (російською – горит в молнии). Цю фразу переплутали із словами "в дайрект моде".

Просимо повернення. Втрата радіозв'язку, літак в дайрект моді (direct mode – термін, що позначає пряме управління без участі автоматичних систем – 24 канал),
– каже пілот.

Зазначимо, погодні умову – одна із версій авіакатастрофи. Зокрема, члени екіпажу стверджують, що під час короткого польоту літака у нього влучила блискавка, що й спричинило несправність обладнання на борту.

Що відомо про авіакатастрофу у "Шереметьєво"?Ввечері, 5 травня, у московському аеропорту "Шереметьєво" аварійно сів пасажирський літак, який виконував рейс до Мурманська. Під час посадки у лайнера зайнявся хвіст. Основною причиною того, що багатьом людям у хвостовому відсіку не вдалося врятуватися вважають спроби пасажирів бізнес-класу дістати з багажних полиць ручну поклажу. Відомо також, що 9 потерпілих наразі перебувають у трьох різних лікарнях Москви. Серед них є українка. Двоє людей – у важкому стані в реанімації. Загалом внаслідок авіакатастрофи загинула 41 людина, з них – двоє дітей. Наразі основною версією трагедії є помилка пілотів.

Російський лайнер Sukhoi Superjet 100 потрапляв у низку інших аварійних ситуацій:

  • Квітень 2019: виліт рейсу SU тисячі 351 "Воронеж-Москва" відклали майже на одинадцять годин через технічний збій.
  • Березень 2019: у "Шереметьєво" Sukhoi Superjet 100 здійснив екстрену посадку, бо тріснуло лобове скло.
  • Лютий 2019: SuperJet 100 здійснював рейс з Тюмені і після приземлення в столичному аеропорту "Домодєдово" зачепив крилом ліхтарний стовп.
  • Жовтень 2018: літак прямував з Москви у Ханти-Мансійськ та повернувся в "Шереметьєво" з технічних причин. За попередніми даними, у літака спрацював датчик невипуску стійки шасі.
  • Жовтень 2018: літак викотився за межі злітно-посадкової смуги в Якутії.
  • Липень 2018: випробувальний літак Sukhoi Superjet 100 приземлився без стійки шасі в підмосковному Раменському.
  • Червень 2018: Superjet 100 прямував з Іркутська в Санкт-Петербург та здійснив аварійну посадку в аеропорту Барнаула. За попередніми даними, можливою причиною інциденту стало помилкове спрацьовування пожежної сигналізації на борту.

Авіакатастрофа у "Шереметьєво": усе, що варто знати