Український R&D-центр в області ігор і розваг прагне підтримувати екосистемні проєкти, що допомагають іншим гравцям ринку ставати ефективніше, більш впізнаваними, технологічно підкованими. З огляду на підвищений попит на креативні рішення, Parimatch Tech включив в портфель партнерських проєктів топову нагороду для маркетологів і медіа-фахівців в Україні.

За останній рік компанія активно інвестувала експертизу та ресурси на підтримку прогресивних MarTech-рішень. Наприклад, R&D-центр провів дві масштабні конференції PM GO 5.0 і PM GO 6.0 про вплив пандемії на майбутнє технологій, маркетингу, бізнесу. Також Parimatch Tech шукає системні рішення для всієї індустрії під час онлайн-хакатонів Universal Sports & Games Hackathon. Топ-менеджмент компанії вважає, що підтримка рекламного ринку України сприятиме посиленню індустрії та популяризації українського креативу у світі.

Для нас, як для соціально відповідального бізнесу, важливо підтримувати еталонні національні проєкти та премії, які допомагають українським компаніям заявляти про себе голосніше на міжнародному ринку. Ми – глобальний бренд та одна з найпопулярніших інноваційних онлайн-платформ в Європі. Щороку пропонуємо нашим користувачам нові проривні рішення в IT-сфері, маркетингу, обслуговуванні, щоб глобальних, ефективних і технологічних компаній ставало в Україні більше,
– заявив Вадим Місюра, представник Parimatch.

Мета премії Effie Awards Ukraine – визначити найефективніші кейси у сфері маркетингових комунікацій і сприяти розвитку цілої індустрії. Організатором Effie Awards Ukraine є Всеукраїнська рекламна коаліція, яка має ексклюзивне право на реалізацію ініціативи в Україні.

Цього року премію проводять 15-ий раз. Імена переможців стануть відомі 18 грудня під час урочистої церемонії, яка пройде в івент-холі PMHUB. Передбачена онлайн-трансляція, вона буде доступна на FB-сторінці організаторів.

За підсумками Effie Awards Ukraine буде складено національний рейтинг ефективності комунікаційних і медіа агентств, рекламно комунікаційних холдингів, рекламодавців і брендів України.

Імена найкращих увійдуть в міжнародний рейтинг ефективності Effie Index 2020. Це означає, що українські креативні рішення знову стануть обговорюваними серед світової маркетингової спільноти та продовжать драйвити розвиток національного MarTech-ринку.