Шестеро побратимів – бійців першої хвилі мобілізації вирішили втілити спільну мрію. Ідея виникла ще на фронті, коли не доводилось перебирати харчами та їсти те, що давали.

Мрію вдалося втілити за два роки.

Читайте також: Це не війна, а просто знищення місцевого населення, – жителька Донбасу

Окрім тушкованого м'яса, армійці планують запустити ще виробництво гарнірів. Та поки що це експериментальні набори – гречка з грибами, бобові, рис з сухофруктами та картопля з овочами. Якщо зі смаками вгадають, рецепти підуть на конвейєр. Та наразі стратегічна ціль – тушонка.

Жодних хімічних добавок. В АТО довелося куштувати таке... Там виключно артефакти були. У нашому продукті одне м'ясо без жодних артефактів,
– наголосив начальник відділу продажів Антон Колумбет.

Виробники запевняють, що продукт на 98% складається з м'яса – курятини, свинини, яловичини. Решта 2% – спеції та бульйон.

Для тушонки розробили спеціальну м'яку герметичну упаковку. Вона зручніша, ніж консервна банка.

Читайте також: Загострення в зоні АТО: бойовики гатять з "Градів", багато українських військових поранені

Юрій Кріпченко – ідейний натхненник та головний кулінар бізнесу. За освітою він не кухар, просто прислухається до побажань споживачів. Працювати з Міністерством оборони не хоче. Бо якщо виконувати їхні вимоги, то м'яса у консерві не буде.

10% від прибутку хлопці віддають на волонтерські потреби. Бізнес по-трохи набирає обертів. Однак, попри втілену мрію, воїни завжди готові знову піти на війну.

Нагадаємо, у травні розгорівся скандал щодо неякісного харчування для бійців АТО. Тоді у тушонці виявили зуби. Радник Президента та помічник міністра оборони України Юрій Бірюков пояснив, що одна з причин того, що військові отримують неякісне харчування, – недостатнє фінансування структур Міноборони, зокрема лабораторій, які перевіряли б та відсортовували неякісні харчі.