Останнім ж часом полички кежуал-ринків, бренди зі світовими іменами почали заміняти українські виробники, які не можуть похизуватися конвеєрним виробництвом, але можуть вас вразити оригінальністю.

Одним з яскравих прикладів українського "стріт-веа", тобто вуличного одягу є марка "Худі", футболки та светри якої зараз користують неймовірною популярністю по усій Європі. Хлопці, які починали із того, що зшивали звичайні футболки, зуміли розкрутити тризуб (звичайно, не без допомоги останніх подій в Україні), на увесь континент.

Першими ж були зображення університетських логотипів – львівських "Івана франка" та "політехніки", а згодом і "києво-могилянки". Європейці ж розбирають із поличок "шопінг-молів" речі із іншими написами – "Made in Ukraine" та цифрами, що символізують рік здобуття Україною незалежності – 1991.

Ще один бренд, який розрекламував українську символіку – Heyday. Окрім кольорових тризубів, марка зробила популярними слоган "Слава Україні", слова "Правда", "Сила" і "Воля".

Тризуб на футболці від X`U створеної ще у 2004 році українським дизайнером Ксенією Марченко, яка може похизуватися показами своїх колекцій на London Fashion week.

Hroost – ще один цікавий проект українського "стріт-веа". Бренд не лише сам створює анораки, гаманці та світ-шоти, але й став плацдармом для відкриття талантів. Принцип простий – Hroost дозволяє молодим українським дизайнерам та художникам "виливати" свої ідеї на власній продукцію.

Похизуватися українці можуть навіть виготовленням джинсів – наприклад, від одеського бренду Justice. У тій самій "південній пальмірі" готові запропонувати і таку неординарну річ, як дерев'яний метелик. Або ж запонки та краватки від Aferist Brand.

А шкарпетки Sammy Icon зі своїми оригінальними зображеннями змогли завоювати і американський ринок.

На просторах інтернету повноцінним життям живуть кілька спеціалізованих онлайн-магазинів, де вас одягнуть з ніг до голови виключно в українське.