Вартість контракту – конфіденційна

Операція з підняття Delfi та транспортування його до Чорноморська завершилась 10 вересня. Про суму витрат розповів директор компанії "Трансшип" Андрій Іванов в коментарі Укрінформу.

Як це було Геть із пляжу: танкер Delfi прибрали з Одеси і перевезли до Чорноморська – фото, відео

В нас є пункт про конфіденційність, і у зв'язку з цим ми не можемо розголошувати вартість контракту. Але я можу сказати, що сумарна цифра робіт перевищила вартість контракту і становить близько пів мільйона доларів. І, відповідно, цю різницю наша група компаній покриє за свій рахунок,
– розповів Іванов.

Саме дочірнє підприємство "Трансшип" – "Краншип" і займалось безпосередньо операцією.

Що зробили фахівці компанії:

  • герметизацію пробоїн корпусу танкера, передусім правого борта;
  • відкачали близько 300 тонн піску і мулу;
  • вирізали і видалили з борта аварійного судна до 50 тонн металоконструкцій.

Іванов наголосив, що замовник зможе компенсувати витрати за рахунок збуту металобрухту після розпилу танкера.

Які збитки від забруднення моря танкером

Як повідомили в Держекоінспекції, загальна сума збитків від виливу нафтопродуктів з Delfi забруднення склали 16 тисяч 300 доларів.

Головне про танкер Delfi

  • Танкер Delfi затонув біля Одеси у листопаді 2019 року.
  • Кілька разів із судна у море витікали нафтопродукти.
  • Власник танкера мав прибрати його до квітня 2020. Але терміни підняття судна кілька разів переносили.
  • 27 липня за операцію з підняття танкера відповідальність на себе взяла держава.
  • 26 серпня буксири вирівняли судно за допомогою металевих тросів і поставити танкер на кіль.
  • 10 вересня судно нарешті прибрали з одеського пляжу і транспортували до Чорноморська. Там танкер чекатиме на рішення суду.