Про нові вимоги щодо формату цін на туристичні послуги повідомив у фейсбуці керівник Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету Олексій Хмельницький.

Читайте також Коли світ знову стане відкритим для туристів та мандрівників: прогноз ООН

В туристичних операторів є 10 днів (до 12 грудня – 24 канал) на те, щоб змінити та привести до вимог конкурентного законодавства рекламу цін своїх турів на сайтах і інформувати споживачів способом, що не вводитиме в оману,
– написав Хмельницький.

За рішенням тимчасової адмінколегії АМКУ вони матимуть право зазначати на офіційних сайтах ціни тільки в гривні без так званого "власного курсу валют".

За словами Хмельницького, розслідування показало, що реклама турів "в доларах" насправді вводить клієнтів в оману через непрозорі правила визначення туроператорами "власного курсу валют".

Тому якщо туроператори не вказуватимуть всі ціни у гривнях, то змушені будуть заплатити штраф.

Що таке туроператор?

Це велика туристична компанія, яка не працює з туристами безпосередньо, а через турагентство. Саме туроператор підписує контракти з авіакомпаніями та готелями, домовляється про співпрацю зі стороною, яка зустріне туристів на відпочинку. Натомість турагентства – це більш дрібні учасники туристичної сфери, які безпосередньо працюють з туристами.