Саме для цього Укрзалізниця продовжуватиме діалог про співпрацю з німецькою компанією Deutsche Bahn, наголосив Гончарук під час підписання угоди.

Цікаво: Deutsche Bahn та Укрзалізниця підписали меморандум: як працює німецька компанія

Ми сподіваємося, що ваш досвід і ваші фахівці допоможуть нам якнайшвидше реформувати Укрзалізницю. Хоча ми розуміємо, що на першому етапі у контексті співпраці мовиться про здебільшого консультації,
– підкреслив голова українського уряду.

Втім він висловив сподівання, що з часом співпраця між української та німецької залізниць може досягнути більш глибоких форм. Водночас підписання нинішнього меморандуму стане серйозним кроком до побудови майбутньої співпраці.

Крім того, прем'єр-міністр назвав першочергові кроки у роботі Укрзалізниці в межах співпраці з німецьким залізничним перевізником:

– Найперше – вивчення стану Укрзалізниці та створення Дорожньої карти змін.

– З 1 січня 2021 року – Deutsche Bahn буде надавати підтримку в управлінні УЗ у низці сфер:

  • вантажні і пасажирські перевезення;
  • інфраструктура;
  • надання послуг;
  • технічне обслуговування.

– Запуск нових маршрутів і сприяння більш тісній інтеграції транспортних систем теж стимулюватиметься підписаним меморандумом.

Підписання меморандуму у Кабінеті міністрів: дивіться відео

Меморандум між Укрзалізницею та Deutsche Bahn: дивіться фото

Як виглядатиме співпраця між Укрзалізницею та Deutsche Bahn?Найперше мовиться про те, що залізнична компанія Німеччини передаватиме Україні свій технічний досвід, а також досвід операційного управління, надання сервісних послуг та закупівель. Зокрема, мовиться і передачу напрацювань, які є у Deutsche Bahn.

Водночас підписаний меморандум – це не угода про передачу Укрзалізниці у концесію, управління абощо. Здебільшого його наслідком стане лише технічна співпраця.

Які зміни в Укрзалізниці збираються запровадити:

  • Почнуть з залізничних вокзалів. У Кабміні кажуть: їх слід перетворити на зручні для пасажирів місця, де можна відпочити і щось придбати. Це вплине на ціну квитків.
  • Для роботи з Укрзалізницею до Києва приїдуть німецькі спеціалісти.
  • Менеджмент компанії залишиться українським, однак паралельно з ним німці даватимуть поради, які кращі управлінські рішення треба ухвалити, враховуючи досвід Deutsche Bahn.