Про обов'язкове спілкування українською мовою у закладах сфери обслуговування нагадав у фейсбуці уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

Читайте також Вперше за роки незалежності читачі більше обирають книги українською мовою, ніж російською

З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська,
– написав Кремінь.

Він також процитував статтю 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Відповідно до неї, усі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов'язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари та послуги державною мовою.

Мовний омбудсмен наголосив, що обслуговування українською має бути скрізь – у супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці.

Кремінь зазначив, що лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може бути іншою мовою.