Директору одного з українських рекламних агентств всього 16 років. І доки однолітки у школі, він на роботі. Спочатку батьки хлопця не дуже зраділи такій авантюрі, проте тепер вже заспокоїлися. Є результат – агентство Дмитра прибуткове. Дмитро розповідає, що його продукція – це контент, який вмонтовується в ролик користувача YouTube, це не реклама, яку робить Google.

У штаті компанії 4 десятки співробітників, і більше сотні клієнтів зі всього світу.

В текстовому листуванні чи в телефонних розмовах ніхто не може сказати скільки мені років – 25, 30 чи 40 років. При зустрічі той факт, що мені було лише 12 років, дуже дивував людей. Головна проблема була в тому, що мені було тяжко спілкуватися на зустрічах, адже до цього у мене не було такого досвіду спілкування з людьми,
– поділився Дмитро Макаров.

Оскільки Дмитро не повнолітній, то офіційно справи веде його партнер Олександр – колишній правоохоронець. З того часу, як чоловіку написав Дмитро, замість хлопця на зустрічі ходить Олександр. Дмитро долучається рідко, хоча інвесторів більше цікавить результат, а не вік керівника агенції.

Читайте також: Як працюватиме новий закон для малого та середнього бізнесу

"Його вік величезний плюс для даної сфери. Ми працюємо в сфері Інтернету та лідерів думки, а 4 роки тому такого поняття взагалі не існувало", – розповів інвестор Євгеній Чернецький.

А почалося все з комп'ютерних ігор. Дмитро змалку грав у Dota та Counter-Strike. У 12 років йому просто набридло грати. Так він пішов у кіберспорт та очолив організацію кібергравців. Заробляв хлопець на тому, що команди виборювали призові місця на кібер-чемпіонатах, також гроші йшли від спонсорів. Уже тоді він мав 10 тисяч доларів щомісяця, а вже потім перейшов на інший рівень. Дмитро Створив рекламне агентство і тільки тепер згадав і про мрію дитинства – власний вертоліт.