Розробка електричного прототипу здійснювалася спільно з німецьким хімічним концерном BASF, який допомагав автовиробникові в роботі над деякими технологіями, що використовуються в цьому автомобілі. Наприклад, дах концепт-кара оснащена органічними сонячними панелями, які дають енергію мультимедійній системи і клімат-контролю, не задіюючи основні джерела живлення.

У конструкції дверей та інтер’єрі використовується епоксидна смола, армована углеволокном. Це дозволяє знизити масу машини на 50% у порівнянні зі звичайною сталевою конструкцією і на 30% у порівнянні з алюмінієм. Колісні диски повністю виготовлені зі спеціального пластику і важать приблизно на три кілограми менше алюмінієвих аналогів.

У салоні використовується оббивка сидінь під назвою „e-textile“, яка покликана замінити традиційні системи підігріву крісел за допомогою спеціального матеріалу.

На даний момент деякі з цих розробок ще перебувають в стадії доведення, однак, за словами представників Smart, вони мають цілком реальні шанси опинитися в найближчому майбутньому на серійних моделях.